.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری با انداختن توپ به زمین گذشتگان پاسخ داد ؛
قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.
قبادی :  شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته  است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران نودویکمین‌جلسه شورای اسلامی شهر عصر  روز یک‌شنبه با حضور اعضای این شورا و شهردار ساری با موضوع «طرح سوال از شهردار» در صحن علنی شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر به طرح سوال از شهردار اشاره کرد و گفت: تصمیم‌گیری و نظارت جزء وظایف شوراست و طرح سوال از شهردار حق قانونی اعضای شورای شهر است و شهردار باید در موعد قانونی به آن پاسخ دهد.

وی ادامه داد: تذکر و سوال از مناسبات شهرداری و شورا بوده و امری طبیعی محسوب می‌شود و نباید به اختلاف و مچ‌گیری تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه طرح سوال باعث شفافیت در امور، رفع کاستی‌ها و افزایش تعامل می‌شود، گفت: شهردار زمانی در انجام وظایف قانونی خود موفق است که هم بر انجام امور مدیریت شهری نظارت کند و هم برنحوه اقدامات وی توسط شورای شهر نظارت شود.

پرویز شعبانی ادامه داد: البته خدمت به شهروندان و جلب رضایت‌مندی آنان از اهداف مشترک شورا و شهرداری است و رسانه‌ها هم واقع‌گرایانه و منصفانه به انعکاس مطالب بپردازند.

طرح سوال بخشی عضو شورای اسلامی شهر ساری از شهردار پیرامون چگونگی جذب یکی از اعضای شورا با حقوق ۸۰ میلیونی در شهرداری و اوضاع نابسامان سازمان فضای سبز بوده است.

سید حسین یوسفی دیگر طراح سوال از شهردار در این جلسه گفت: در مورد سوالاتی که قرار است مطرح کنم بار‌ها و بار‌ها در جلسات مختلف شورا مطرح و تذکر دادم و اینبار نیز همان سوال‌ها را مطرح کرده و خواستار پاسخ شفاف از سوی شهردار مرکز استان هستم.

وی به موضوع آسفالت، هدایت آب‌های سطحی پروژه‌های ناتمام و طرح تفصیلی، عدم راه‌اندازی کارخانه آسفالت با توجه به نیاز مبرم  معابر شهری به آسفالت، وضعیت قرارداد پروژه جنگلی پارک شهید نوبخت، قانون‌مند نمودن فرآیند اخذ عوارض ارزش افزوده، عدم سرمایه‌گذاری با وجود سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری، نحوه پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیاردی بانک شهر با توجه به رسیدم موعد مقرر و کم‌رنگ بودن حضور میدانی شهردار در مناطق کم برخوردار  اشاره کرد و افزود: ۱۴ ماه از عمر مدیریتی شهردار ساری می‌گذرد با وجود قول‌هایی که در مورد پعضی از پروژه‌ها از جمله فاز ۳ ابن شهرآشوب، نارنجستان، پیاده راه قارن و پل تا پل دادند؛ علت ابتر ماندن این پروژه‌ها چیست؟

یوسفی اجرای نوه و آسفالت معابر را کم‌ترین نیاز شهروندان دانست که باید عملیاتی شود این سوال را اینگونه تمام کرد چرا کارخانه آسفالت هنوز راه‌اندازی نشده است؟   نگاهی به سین‌جیم‌های اعضای شورا و شهردار ساری در جلسه ۹۱
این عضو شورا همچنین به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله جشن «کئی‌پلا» اشاره کرد که با کمتر از ۲۵ میلیون هزینه برگزار شد خواستار برگزاری اینچنین برنامه‌ها برای شادی و سرور همشهریان شد.

وی این سوال را هم مطرح کرد که ۵۰ درصد از کارکنان شهرداری از تحصیلات عالیه برخوردار هستند، اما از ظرفیت این افراد در پیشبرد امور شهری بهره‌برداری نشد.

یوسفی این را هم گفت: مگر می‌شود نیروی شرکتی در شهرداری که تازه دو ساله قراردادی شده و هیچ شاخصه مدیریتی ندارد به واسطه متصل بودن به عضوی از شورا مسئولیت بخش مهمی از شهرداری را به عهده بگیرد؟ هنوز بسیاری از شورایار‌ها با وجدان و شرافت در حال فعالیت هستند و هیچ چشم داشتی هم ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با ابراز گله‌مندی به برخی از اتفاقات ناخوشایند در شهرداری گفت: چطور می‌شود ملکی هنوز ساخته نشده و قبل از اینکه پرونده این ساختمان وارد ماده ۱۰۰ شود از سازنده آن پول دریافت می‌کنند، اما ساختمانی ماده ۱۰۰ رفته جریمه هم شده، اما جریمه آن پرداخت نمی‌شود!

وی متذکر شد: هرگونه پرداختی به دستگاه‌ها، ارگان‌ها و دیگر نهاد‌ها خلاف قانون است.

شهردار ساری به سوالاتی از جمله انتصابات نامناسب، وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار پاسخ داد.

محمدحسین قبادی گفت: از زمانی که بنا به اعتماد حداکثری شما عزیزان مسئولیت خطیر خدمت به مردم فهیم شهر ساری بر من سپرده شد، سعی کردم در تمام تصمیم گیری‌ها و ارائه برنامه‌ها و خط مشی‌های شهرداری مرکز استان نقطه نظرات شما عزیزان را که به عنوان نماینده مردم هستید را سرلوحه کار خود قرار دهم. چون اعتقاد دارم کلیه موارد مطروحه و پیگیریی‌های تک تک شما اعضای محترم شورای شهر برگرفته از خواسته‌های مردمی و نیاز‌های همشهریان ساروی است.

شهردار ساری افزود: برای اولین بار جزییات واریزی شب عید را برای اعضای شورای شهر ارسال کردیم از دوره سوم شورا که در شهرداری ساری مشغول خدمت هستم؛ هیچ شهرداری اینگونه اقدام نکرد.

وی افزود: از آنجاییکه که امروز شورای شهر و شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته هستند، مدیریت مجموعه عادی نیست و از طرفی با مجموع پرداختی‌هایی که بابت بدهی گذشته داشتیم می‌توانستیم پروژه‌های مهمی را به سرانجام برسانیم.   نگاهی به سین‌جیم‌های اعضای شورا و شهردار ساری در جلسه ۹۱
شهردار ساری طرح سوال و استیضاح را حق قانونی شورای شهر عنوان کرد و ضمن غنیمت شمردن این فرصت آن‌را تلنگری برای مجموعه شهرداری دانست.

قبادی پیگیری پرداخت حقوق و عیدی کارکنان را یادآور شد و گفت: این امر مهم نیز با کمک کمیسیون‌های چندگانه شورا محقق شد.

وی بدهی به تامین اجتماعی را بلای جان شهرداری ساری دانست و افزود: از ابتدای شورای شهر دوره ششم تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی پرداخت شده است شاید اگر این بدهی نبود چند تقاطع غیرهمسطح در شهر می‌توانستیم احداث کنیم.

قبادی افزود: بررسی آماری و تجزیه و تحلیل استنباطی عملکرد شورای ششم و شورای پنجم نشانه از افزایش راندمان کاری در بسیاری از قسمت‌ها از جمله افزایش نرخ رشد بودجه سالیانه، افزایش نرخ تحقق بودجه‌ای، افزایش چشمگیر سرانه درآمدی، افزایش میزان سرانه تخصیص ارزش افزوده، افزایش چشمگیر اعتبارات دریافتی پروژه زباله سوز، افزایش دریافت سهمیه قیر رایگان از دولت، افزایش میزان روکش آسفالت معابر شهری افزایش چشمگیر سرانه فضای سبز شهری با بهره بردار از پارک شهید نوبخت، ابلاغ طرح جامع تفصیلی، بهبود ساماندهی وضعیت روشنایی شهر و بسیاری از موارد که تجزیه و تحلیل آماری نشان دهنده وضع موجود است.

وی ادامه داد: بسیاری از دستاورد‌های محقق شده در شرایط سخت شهرداری که با همدلی و اتحاد اعضای شورا با مجموعه مدیریت شهری حاصل شده است.

شهردار ساری این را هم گفت: مگر در دوره‌های گذشته شهرداری حقوق معوقه نداشته است؟ این در حالیست که امروز شهرداری با بیشترین حجم از نیروی انسانی و افزایش دستمزد، حقوق معوقه ندارد.

وی مدیریت استرس و تنش را مهم‌ترین اولویت در بدو ورود خود بر مسند شهرداری دانست و ادامه داد: گواه این موضوع همین که بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند.   نگاهی به سین‌جیم‌های اعضای شورا و شهردار ساری در جلسه ۹۱
قبادی یادآور شد: همچنین اخذ مصوبه شورای تامین جهت عدم مسدود کردن حساب شهرداری با کمک فرماندار مرکز استان میسر شده است.

شهردار ساری در فواصل سخنان خود از مدیرکل مالیاتی به‌واسطه در نظر گرفتن رقم‌قابل توجهی از ارزش افزوده قدردانی کرد.

وی افزود: چنانچه بانک شهر با شهرداری ساری همراهی و تعامل لازم را در سال جدید نداشته باشد با توجه به مذاکراتی که با بانک صادرات و سپه داشتیم نسبت به انعقاد قرارداد جدید با یکی از این دو بانک اقدام خواهیم کرد.

قبادی در خصوص هدایت آب‌های سطحی گفت: درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را برای شورای شهر ارسال کردیم، اما شورای شهر این مصوبه را رد کرد بطوریکه مبلغ این مصوبه ۳۳ میلیارد تومان بوده است و در جلسه شورای شهر فاقد اولویت تشخیص داده شد.

وی در پاسخ به عدم حضور در دفتر کار گفت: با نشستن در دفتر کار مشکل شهرداری حل نمی‌شود برخی از کار‌ها نیاز به چانه‌زنی، رابطه و پیگیری در دیگر دستگاه‌ها دارد، جلسات مکرر با حضور دکتر بابایی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در سازمان تامین اجتماعی باعث شد تا بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع شود.

شهردار ساری با بیان اینکه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری محسوب می‌شود به برپایی میز خدمت در مساجد، مصلای نماز جمعه و شهرداری‌های مناطق اشاره کرد و افزود: در این دیدار‌ها به بسیاری از مطالبات مردم شریف ساری پاسخ داده شد.

وی افزود: در رابطه با شروع پروژه‌ها و ابتر ماندن بسیاری از پروژه‌ها نیز باید عرض کنم، ضمن عذرخواهی از مردم فهیم شهرم و نمایندگان آن‌ها در شورای شهر، پروژه‌هایی همچون پل تا پل، انبار توشه، فاز سوم ابن شهرآشوب، پارک جنگلی سکوتپه روز‌های پایانی خود را سپری می‌کنند و در حال برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری است.   نگاهی به سین‌جیم‌های اعضای شورا و شهردار ساری در جلسه ۹۱
قبادی اعلام کرد: پروژه زباله سوز امروز به پیشرفت ۹۷ درصدی رسیده و انشالله با دستور مساعد استاندار در دولت خدمتگزار با حل موضوع آب مصرفی و راه دسترسی در ماه‌های آینده قابل بهره‌برداری است.

شهردار مرکز استان ادامه داد: پارک جنگلی شهید نوبخت که به دلیل عدم اجرای تعهدات شهرداری در حال بازپس‌گیری توسط منابع طبیعی بود با پیگیری شما عزیزان به مرحله بهره‌برداری و ایجاد یک ظرفیت گردشگری و فرصت سرمایه‌گذاری برای آینده شهرمان گشته است.

وی با بیان اینکه‌مبنای اخذ عوارض ارزش افزوده را قانون و مصوبه کمیسیون ماده ۵ عنوان کرد و افزود: برای املاک شهرداری از ظرفیت مولد سازی استفاده کرده و به تعیین کاربری املاک برای سرمایه‌گذاری اقدام کردیم.

شهردار ساری افزود: با وجود مشکلات فراگیر اقتصادی،خوشبختانه شهرداری ساری با همراهی و حمایت شورای شهر توانسته راندمان کار را در اکثر بخش‌ها افزایش دهد، انضباط مالی ایجاد کند، بدهی‌ها را بپردازد، حقوق کارکنان را به روز کرده و به سمت اجرای پروژه حرکت کند.

قبادی انجام امور سرمایه‌گذاری نیاز به زیرساخت‌هایی داشت. بسیاری از املاک شهرداری فاقد سند مالکیت بود که خوشبختانه با تاکید شما عزیزان امروز سند مالکیت بسیاری از املاک شهرداری وجود دارد و مابقی املاک متعلق به شهرداری نیز در حال دریافت سند به عنوان یک موتور محرکه در امر سرمایه‌گذاری است.

وی سخنانش را اینگونه ادامه داد: جای تأسف دارد که بگویم املاک متعلق به شهرداری فاقد کاربری لازم جهت انجام مشارکت و صدور پروانه ساختمانی بود. یعنی خود شهرداری به عنوان متولی صدور پروانه امکان صدور پروانه ساختمانی برای املاک خود را نداشت. خوشبختانه با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و لطف معاونت محترم عمرانی استانداری مازندران شهرداری کاربری لازم را اخذ نموده، پس زیرساخت سرمایه‌گذاری و انجام قرارداد‌های مشارکتی انجام شد.

قبادی در خصوص پاداش آخر سال کارکنان شهرداری به اعضای شورا توضیح داد: یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری استفاده از مشوق‌های مالی است، طبق بخشنامه بودجه شهرداری‌های کشور مبالغی را در قالب اضافه‌کار به نیرو‌های شهرداری پرداخت کردیم.

وی این را هم عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی توسط سازمان فرهنگی شهرداری صورت می‌گیرد؛ طبق درخواست شورای شهر در خصوص اجرای مراسم و جشنواره‌ها هیچ قراردادی منعقد نشد و از طریق فراخوان اقدام کردیم.   شهردار مرکز استان در پاسخ به سوال مربوط به پروژه «پل تا پل» گفت: هرچند در بودجه سال ۱۴۰۲ رقم ناچیزی برای این پروژه پیش بینی شد، اما با تلاش همکارانمان‌در مجموعه شهرداری این پروژه به  ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی رسید؛ هم‌اکنون باند جنوبی آن آسفالت شد و ضلع شمالی هم تا پایان این ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به نیاز ۱۵۰ هزار تنی با هزینه بیش از ۳ هزار میلیاردی آسفالت در سطح شهر اشاره کرد و‌گفت: توان شهردار اندکی بیش از ۱۶ درصد این رقم است مضاف بر آن شهرداری امکان تامین مصالح از رودخانه به دلیل عدم همکاری دستگاه مسئول را نیز نداشت با این وجود سعی کردیم روند آسفالت معابر شهر متوقف نشود.   نگاهی به سین‌جیم‌های اعضای شورا و شهردار ساری در جلسه ۹۱
در ادامه سخنان شهردار ساری، حسین وریجی دیگر عضو شورای اسلامی شهر به لیست ارسالی شهرداری در خصوص پاداش‌های پرداختی اشاره کرد که از نظر او این لیست نامنظم بوده و پرداخت‌ها هم عادلانه نبوده است.

وی این را هم متذکر شد: فاز سه میدان ابن شهر آشوب از بهمن ماه تمدید نشد و ادامه کار به‌نوعی غیر قانونی است.

سید حسن احمدی دیگر عضو شورای ششم  با اعلام اینکه عوارض ارزش افزوده بیش از رقم قانونی دریافت شده تاکید کرد: اضافه دریافت‌ها حق الناس است و باید به شهروندان عودت داده شود.

وی همچنین به شهردار متذکر شد:  سوء استفاده کسانیکه خود را دلسوز شما نشان می‌دهند قطعی است این‌ها کسانی هستند که می‌خواهند تا آبدارچی هم با نظر آن‌ها تعیین شود لذا این طناب پوسیده است.

سید افشین راسخ دیگر عضو این شورا گفت: عملکرد ارائه شده در شهر بزرگی مثل ساری برای من قابل قبول نیست ضمنا بنده قبلا گفتم که روش ورود به پروژه پل تا پل باید تغییر کند، چون وقتی مسیر آسفالت شده ادامه آن هم بن بست است برای املاک بعدی ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

وی افزود: پارک سکوتپه هم با دو کیلومتر آسفالت نمی‌تواند نام پروژه به‌خود بگیرد.

راسخ ادامه داد: در رابطه با پاداش آخر سال هم آقای شهردار اعلام کند خودش چقدر دریافتی داشت؟

علی عاشقان نیز با تشکر از اقدامات انجام شده از شهردار خواست با آنالیز مشکلات سال قبل برای بهبود عملکرد سال‌جاری برنامه ریزی کند.

این عضو شورا همچنین خواستار ارائه تقویم کاری فعالیت‌های عمرانی و آسفالت سطح شهر شد.

سید ذوالفقار شریفی دیگر عضو این شورا بیان کرد: از ابتدا حق و حقوق پرسنل جزو دغدغه‌های من بود لذا به شهردار قبلی گفتم حق پرسنل را تمام و کمال بدهید تا با انگیزه و پاکدستی کار کنند.

وی افزود: خوشبختانه در این دوره حقوق نیرو‌ها ترمیم و به‌روز شد البته بررسی شود کسانیکه کار نمی‌کنند دریافتی آن‌ها باید کمتر باشد./آوای خزر
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 18 ارديبهشت 1403
اینکاره نیستی قبادی جان ! این لباس مدیریت شهرداری ساری برات خیلی بزرگه
ساروی 18 ارديبهشت 1403
شجاعت شهردار ساری ستودنی است که چشم در چشم اعضای شورا نگاه میکنه و میگه شما با طرح ساماندهی آب های سطحی مخالفت کردید . واقعا چرا این اعضای شورا با یکی از مهمترین دغدغه های مردم که همان ساماندهی آب های سطحی است مخالفت کردند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 18 ارديبهشت 1403
عبوری کجایی بیا که این ها همه چی روازبین بردند شهری که بزرگ نداشته باشه همینه
نا شناس 18 ارديبهشت 1403
کنترل و نظارت وبازررسی از وظایف اصلی شورا است به شرطی اینکه واقعا بدون حب وبغض به وظایف اصلی خود بپردازند و مسولین شهرداری را کنترل و حمایت کنند و با یکپارچگی کمک و تلاش نمایند البته جسته و گریخته میشنویم هنوز بعضی از دوستان شوراها به وظایف ذاتی و اصلی خود گسترش فضای سبز و جمع اوری زباله و تمیزکردن خیابانها و معابر و ترمیم آسفالت خیابانها و کوچه های شهر رفع سد معبر و پیاده روها و حتی خیابانها از سوی کاسبان و مغازه داران مشغول نمیشوند و امورات به موارد غیر مرتبط و امنیاز گیری از شهرداری از جمله تزریق و اوردن نیرو های جدید و سفارشی و جابجایی مدیران شهرداری و شهرداران مناطق وووو......مبپردازند،
حسن 18 ارديبهشت 1403
سلام اینها همه جنگ زرگری هست همه دنبال بیشتر چاپیدن هستند وقتی عضو شورا کارمند دانشگاه بوده رفته شهرداری ماهی هشتاد میللیون تومان حقوق میگیره بعد از شهردار سوال داره اصل ماجرا چیز دیگری هست بزشتر چربش بکن بدبخت کارکنان خدوم شب تا صیح دارنند کار میکنند و اینها دارنند جیب شان را پر میکنند شاهنامه اخرش خوش هست یا علی مدد
ناشناس 18 ارديبهشت 1403
شهردارساری بایددرحدوقواره شهری مثل ساری باشدایشان نه تنها درحدشهردارمناطق هم نیست تاچه رسدشهردارمرکزاستان واقعاً بسی جای تأسف است.
همت 18 ارديبهشت 1403
لباس بزرگ نیست داخل شهرداری فامیل هاسرکارندچکارکنه بیچاره
ساروی پشیمان 19 ارديبهشت 1403
آقای قبادی ................. فقط ول کن برو کل شهر ساری رو از بین بردی . زباله،خاموشی چراغها،کثیفی شهر،آسفالت کوچه وخیابانها همه و همه کلاً اینکاره نبودی و نیستی این حکم امارت ساری برات خیلی خیلی زیاد بود تجربه که اصلاً نداری مطمئن نیستم ولی فکر کنم خودت اصلاً تو ساری زندگی نمیکنی. چهار صباح دیگه توقع داری یا نماینده مجلس بشی یا مدیر کل اداره ای بشی البته این نونی هست که عالیجنابان شورای شهر ساری تو سفره ساروی ها گذاستند شاید هم شهرداری فرمایشی باشه و قدرت بر کناری شو ندارند بهرحال آقای شورای شهر خودتون پاسخگوی عملکرد خودتون باشید به رسانه ها جو ندید که از مسئولیت شونه خالی کنید
نا شناس 19 ارديبهشت 1403
با سلام خدا حفظ کنه دکتر عبوری رو ایشون یه نابغه ای برای این شهر بودن که متاسفانه با کوله باری از افترا ایشون رو بدرفه کردن ولی خدا جای حقی نشسته و...دیدیم که .... شهرداری یا هر شغل اجرایی جسارت می خواد که این آقا نداره مگه با سلام وصلوات و... میشه یه شهر رو اداره کرد اونم با این عقبه ای که دکتر عبوری گذاشتن وتشریف بردن مدیریت یا انجام کار اجرایی ذکاوت وفراست می خواد امیدوارم که شورادر انتخاب شهردار بعدی لااقل با اهل فن مشورت کنه که یه رزومه بدی برای کسی ایجاد نکنه ولی دریغ که در انتخاب گزینه فقط رابطه پابرجاست نه ضابطه آقایان شورا شما هم علیه السلام نیستید لطفا در انتخابتان هوشیارتر عمل کنید والا دست غیب شهرداری در حد واندازه این شهر انتصاب خواهد کرد واین شهر را از این حالت نجات خواهد داد لطفا .......
احمد 19 ارديبهشت 1403
شما عرضه داری کمبودهای شهر ساری که مرکز استان هستش را بساز شهردارساری و شهر ساری هرچی داره از گذشته و زمان آقای دکتر عبوری که انصافا شهردار توانمند بود چه از لحاظ انجام پروژه های عمرانی و چه پرداخت به موقع حقوق نیروهای شهرداری و ساخت پارک ملل و ولایت از زحمات دوران برادر عزیزم آقای دکتر عبوری می باشد . شما خودت چیکار کردی عرضه پرداخت حقوق و معوقات نیروهای شهرداری رو نداری چه بسر کارهای عمرانی و...
........... 19 ارديبهشت 1403
جناب شهردار احداث ورودی پارک شهید نوبخت هیچگونه موارد ایمنی رعایت نشده است منطقه رانشی است جهت دیواره پی کنده نشده . جناب شهردار لازم بود که کار اساسی انجام شود زیر گذر احداثی چند بار رانش کرده ؟ خواهش میکنم فقط افتتاح نکنید هر بار هزینه اضافی روی دوش مردم نگذارید.
نا شناس 19 ارديبهشت 1403
کاربه هیچ ندارم وقت وقت می خواهم بگویم چشم فرماندار شهر روشن هم درب اتاق خودش وهم درب اتاق این شهردار به سوی همه بسته هست جای تاسف برای حرفهای رئیس محترم جمهور هست
نا شناس 19 ارديبهشت 1403
همه گرفتاری مال همین اعضای شورای شهر هست
کارشناس سیاسی 19 ارديبهشت 1403
به پیر به۱۲۴۰۰۰ پیامبر دوازده امام چهارده معصوم قسم می خورم که شهر ساری شیری چون دکتر حسین صیادنیا از بنیاد مسکن می تواند مدیریت شهری ساری رامتحول کند چون این شهر مثل اقیانوسی میباشد که نهنگ می خواهد نه کوسه . ......................... جان مادرت کامنت مرا بزن
رضا 19 ارديبهشت 1403
پروژه پل چهار راه جویبار که حدود ۵ سال است که پیشرفت نکرده ، پیشرفت پروژهای عمرانی شهری در دوره مدیریت شهردار در حد زیر ده درصد است و ادعا میکند بدهی پانصد میلیارد تومانی را پرداخت کرده ، در صورتی که طبق شنیده ها هر بار این مبلغ را قسط بسته و فقط یک یا دو قسط را پرداخت کرده و بقیه را نمی دهند . باز روز از نو و روزی از نو . این شهر مدیران قوی و توانمندی می خواهد که عملکرد شورا و شهردار ساری برای تمام مردم ساری به چشم بیاید .
نا شناس 19 ارديبهشت 1403
شورای شهری که هرکدام ازیک دانگه ای امدن به محل خودشون وفانکردن چه برسه به ساری بی کس وغریب
عباس 19 ارديبهشت 1403
اقای شهردار ترافیک داره بیداد میکند .واقعا شما در طول این چند سال چی کردید .مدیران نالایق و ناکارامد که توانایی مدیریت ترافیک را ندارند چرا بر مسند کارن
س ........... 20 ارديبهشت 1403
فرماندار و شهردار فقط کار نمایشی می‌کنند. شهروندان داناتر از بقیه هستند. این میز خدمت بردن به اینور اونور جایی از درد شهروند را دوا نخواهد کرد. توانایی دارید حداقل زباله و چاله های شهر درست کنید چون تعریف ابر پروژه در توان شما نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.